ισοπαλία ακόμα

6 Οκτ 2012


Πάντα έλεγα ότι για την αγάπη μπορείς να κερδίσεις τους πάντες και τα πάντα.
Η απόσταση όμως μάλλον είναι ανίκητη.
Πάνω που έλεγα αγάπη μου ότι την νικήσαμε δίνει μία και στέλνει τον αγώνα μας στην παράταση.
Εγώ αντέχω ακόμα.
Ελπίζω να μη με κάνεις αλλαγή.

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

η αγάπη τα νικάει όλα,ΟΛΑ.
να το θυμάσαι!

anavlitikoti είπε...

μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες..
θα το θυμάμαι.

Δημοσίευση σχολίου