Πάντα έλεγα ότι για την αγάπη μπορείς να κερδίσεις τους πάντες και τα πάντα.
Η απόσταση όμως μάλλον είναι ανίκητη.
Πάνω που έλεγα αγάπη μου ότι την νικήσαμε δίνει μία και στέλνει τον αγώνα μας στην παράταση.
Εγώ αντέχω ακόμα.
Ελπίζω να μη με κάνεις αλλαγή.
2 σχόλια:
η αγάπη τα νικάει όλα,ΟΛΑ.
να το θυμάσαι!
μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες..
θα το θυμάμαι.
Δημοσίευση σχολίου