ξυπνητήρι

3 Οκτ 2012

Δεν παιζόμαι τελικά.
Μόνο λόγια.
Όλο λόγια.
Άντε να δω αν ξεκολλήσει λίγο το κεφάλι μου και κάνω πράξη κάτι που πραγματικά θέλω επιτέλους.

Ήθελα να το γράψω για να βλέπω ότι το έχω συνηδητοποιήσει τουλάχιστον.

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου