Δεν παιζόμαι τελικά.
Μόνο λόγια.
Όλο λόγια.
Άντε να δω αν ξεκολλήσει λίγο το κεφάλι μου και κάνω πράξη κάτι που πραγματικά θέλω επιτέλους.
Ήθελα να το γράψω για να βλέπω ότι το έχω συνηδητοποιήσει τουλάχιστον.
Μόνο λόγια.
Όλο λόγια.
Άντε να δω αν ξεκολλήσει λίγο το κεφάλι μου και κάνω πράξη κάτι που πραγματικά θέλω επιτέλους.
Ήθελα να το γράψω για να βλέπω ότι το έχω συνηδητοποιήσει τουλάχιστον.
1 σχόλια:
τουλάχιστον δεν είσαι ο μόνος!
Δημοσίευση σχολίου