Τις προάλλες είχε συναυλία ο Χαρούλης και παρότι τον έχω δει αρκετές φορές, είπα να πάω. Το εισητήριο είχε 15 ευρώ στην είσοδο και 10 ευρώ αν πήγαινες και το έπαιρνες στην προπώληση από κάποια συγκεκριμένα μαγαζιά. Κάθε μέρα για τουλάχιστον μία εβδομάδα πριν τη συναυλία έλεγα ότι την επομένη θα κατέβω να πάρω εισητήρια και όμως συνεχώς έβρισκα και μια δικαιολογία.
Ε μαντέψτε πόσο πλήρωσα τελικά.
Ε μαντέψτε πόσο πλήρωσα τελικά.
2 σχόλια:
χαχαχα είσαι σαν εμένα!συνεχώς λες πράγματα και συνεχώς τα αναβάλλεις!
εν το μεταξύ,
τι γίνεται στο σύμπαν;!
αυτή τη μικρή στιγμή,
μέχρι να μπω στο ιστολόγιό σου,
άκουγα http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=5Y3cp8fNKfs&NR=1♥
:))
Δημοσίευση σχολίου