πάντα καλά

24 Σεπ 2012

Θέλω να γίνει κάτι. Δε μπορώ άλλο. Δεν είναι ότι είμαι κακά. Χθες το πρωί σκεφτόμουν ότι είμαι αρκετά καλά. Από το απόγευμα όμως κατάλαβα ότι δεν κάνω τίποτα απολύτως. Αφήνω τις μέρες να παιρνούν χωρίς να κάνω τίποτα για να αλλάξει αυτή η μίζερη καθημερινότητά μου. Έχω πάψει να ασχολούμε με ότι με ενοχλούσε και έχω βαλτώσει.

Σκεφτόμουν πριν από περίπου δύο χρόνια, μπορεί και παραπάνω, είχα περάσει ένα πολύ άσχημο διάστημα. Θυμάμαι είχε λίγο ύπνο, λίγο φαγητό, λίγες αμέθιστες ώρες, πολύ κλάμα και πάρα πολύ αγάπη από ένα σπάνιο φίλο. Εκείνες τις μέρες δεν μπορούσα να το συνηδητοποιήσω, αλλά χωρίς να έχει κανένα ώφελος, καθόταν και χαλούσε το προγραμμά του, το στομάχι του, τα λεφτά του για να νταντεύει ένα κλαψιάρη που "του φάγαν το μπιφτέκι του". Κάναμε απίστευτα πράγματα. Τραγικά αν τα καλοσκεφτείς. Αλλά αν τα σκέφτεσαι νυφάλιος μετά από χρόνια, την στιγμή που το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πας βόλτα μόνος σου στο λιμάνι, τότε φαντάζουν οι καλύτερες στιγμές τις ζωή σου. Σ'ευχαριστώ ρε φίλε.

Πως γίνεται ρε γαμώτο, ξεκίνησα να σας περιγράφω ένα πολύ άσχημο διάστημα της ζωής μου, το οποίο τελικά κατέληξε σε μερικές από τις καλύτερες μέρες τις ζωής μου.

Φυσικά δεν θα ήθελα να ξανάπεράσω αυτή την περίοδο απλά θέλω να ζήσω λίγο πιο έντονα. Έντονες στιγμές, έντονα συναισθήματα.

Είμαι καλά αλλά παραπονιέμαι. Νομίζω ότι αρχίζω και τα χάνω σιγά-σιγά. Θέλω κάτι να γκρινιάξω, να μελαγχολήσω, να βρω αφορμή να πέρω ένα αεροπλάνο και να έρθω να πιούμε, να φιλοσοφήσουμε, να γελάσουμε, να κλάψουμε, να ζήσουμε ρε γάμωτο.

Κι όμως είμαι καλά.

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

αν διάβαζα αυτό το άρθρο λίγες ώρες πριν,
θα σου έλεγα πως είμαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση
και σε καταλαβαίνω.
πως ναι μεν είμαι καλά,αλλά δεν ζω τη ζωή μου
και φυσικά-δεν ευχαριστιέμαι με τίποτα.





όμως τώρα,έχοντας στην ψυχή μία τεράστια αλήθεια,
[που εύχομαι να μην επαληθευτεί και στην δική μου ζωή],
γνωρίζω ότι η ζωή είναι μικρή και πρέπει να την ζούμε.
αυτό.τέλος.
δεν είναι τα προβλήματα που έχουμε τόσο σημαντικά,
όσο κάτι άλλα..πιο σοβαρά.

μακάρι να μην ζήσει κανείς μια τέτοια κατάσταση..
αυτό.



Καληνύχτα,ζήσε!

anavlitikoti είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο.
Δυστυχώς έχω αυτό το κακό συνήθειο, όπως και οι περισσότεροι νομίζω, να ξεχνάω πολύ εύκολα τα πραγματικά προβλήματα που έχω ζήσει και να θεωρώ πάρα πολλά πράγματα δεδομένα.
Πίστεψέ με έχω περάσει και εγώ πολύ δύσκολες καταστάσεις και σ'ευχαριστώ που με προσγείωσες στην πραγματικότητα.
Θα ζήσω.

Δημοσίευση σχολίου