Καθόμουν με ένα φίλο πριν λίγες μέρες και συζητούσαμε για παλιές ιστορίες.
Πραγματικά τον θαύμασα. Είχε στον μυαλό του ξεκάθαρες όλες τις λεπτομέριες, ακόμα και για ιστορίες που δεν ήταν καν δικές του. Μπορείτε να καταλάβε πόσο καθαρά θυμόταν κάθε στιγμή από τις ολόδικές του αναμνήσεις.
Τον άκουγα και σκεφτόμουν ότι ήταν από τους πιο τυχερούς ανθρώπους του κόσμου.
Του είπα ότι θα ήθελα κι εγώ να θυμάμαι τόσο καλά τα περασμένα μου λάθη έτσι ώστε να μη τα ξανακάνω. Στο κακό μου μνημονικό, με λίγα λόγια, έριξα την ανικανότητά μου να νιώσω τύψεις συνείδησης.
Μετά από αρκετή σκέψη πάνω σε αυτό το θέμα το συμπερασμά μου είναι αυτό.Καλύτερα να έχεις μηδενικό μνημονικό, και να ζεις την κάθε στιγμή χωρίς να σε επιρεάζει το παρελθόν, κι ας κάνεις τα ίδια λάθη εκατό φορές, από το να μένεις κολλημένος στο παρελθόν, αναπολώντας όμορφες αναμνήσεις, ή να φοβάσαι να προχωρήσεις, προφασιζόμενος οτι τα έχεις ζήσει όλα αυτά και ξέρεις την κατάληξη.
Τελικά νομίζω εγώ είμαι πιο τυχερός ρε φίλε. Μπορεί να μη θυμάμαι τις άσχημες στιγμές ώστε να μπορώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος ή έστω να νιώθω τυχερός τώρα αλλά δε νομίζω οτι υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να είσαι δυστυχισμένος και να θυμάσαι τον ευτυχισμένο καιρό σου!
Πραγματικά τον θαύμασα. Είχε στον μυαλό του ξεκάθαρες όλες τις λεπτομέριες, ακόμα και για ιστορίες που δεν ήταν καν δικές του. Μπορείτε να καταλάβε πόσο καθαρά θυμόταν κάθε στιγμή από τις ολόδικές του αναμνήσεις.
Τον άκουγα και σκεφτόμουν ότι ήταν από τους πιο τυχερούς ανθρώπους του κόσμου.
Του είπα ότι θα ήθελα κι εγώ να θυμάμαι τόσο καλά τα περασμένα μου λάθη έτσι ώστε να μη τα ξανακάνω. Στο κακό μου μνημονικό, με λίγα λόγια, έριξα την ανικανότητά μου να νιώσω τύψεις συνείδησης.
Μετά από αρκετή σκέψη πάνω σε αυτό το θέμα το συμπερασμά μου είναι αυτό.Καλύτερα να έχεις μηδενικό μνημονικό, και να ζεις την κάθε στιγμή χωρίς να σε επιρεάζει το παρελθόν, κι ας κάνεις τα ίδια λάθη εκατό φορές, από το να μένεις κολλημένος στο παρελθόν, αναπολώντας όμορφες αναμνήσεις, ή να φοβάσαι να προχωρήσεις, προφασιζόμενος οτι τα έχεις ζήσει όλα αυτά και ξέρεις την κατάληξη.
Τελικά νομίζω εγώ είμαι πιο τυχερός ρε φίλε. Μπορεί να μη θυμάμαι τις άσχημες στιγμές ώστε να μπορώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος ή έστω να νιώθω τυχερός τώρα αλλά δε νομίζω οτι υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να είσαι δυστυχισμένος και να θυμάσαι τον ευτυχισμένο καιρό σου!
2 σχόλια:
εγώ έχω αυτό το κακό:δεν μπορώ να ξεχάσω τίποτα.
ακόμη και το πιο ασήμαντο συμβάν μένει χαραγμένο στην μνήμη μου.
φαντάσου τώρα πώς νιώθω κάθε μέρα,κάθε στιγμή κάθε λεπτό.
οι αναμνήσεις με στοιχειώνουν και δεν μπορώ να ξεφύγω.
ευτυχώς το έχω το αλτσχάιμερ...
καλό μήνα!
Δημοσίευση σχολίου