Θέα από την κορυφή

4 Αυγ 2012

Παραδέχομαι ότι θέλω οι φίλοι μου να με θαυμάζουν. Καλά για γκόμενα δεν το συζητώ καν. Νομίζω θα ήταν αδύνατο να υπάρξουμε μαζί. Θέλω να με θεωρεί λίγο πιό γαμάτο και από τον πατέρα της. Γυρνάω όμως στους φίλους. Θα ήθελα να με θεωρούν μοναδικό σε τουλάχιστον ένα πράγμα. Ας πούμε πανέξυπνο ή σούπερ γκομενιάρη ή το καλύτερο παιδί του κόσμου. Και να λένε με θαυμασμό σε παρέες, "έχουμε ένα φίλο που είναι το τάδε ή το δείνα". Προς το παρόν και το παρελθόν, οι φίλοι μου ξέρω ότι με θεωρούν τοπ σε ένα πράγμα και γίνομαι αντικείμενο των συζητήσεων τους, που τόσο το αναζητώ. Τοπ καθυστερημένο.

1 σχόλια:

Venus είπε...

όλοι ειμαστε κατι...και αν νομίζεις ότι δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ που να σε θαυμαζει μαλλον κανεις λαθος...ισως απλα δεν το εχεις καταλαβει ;)

Δημοσίευση σχολίου