Πριν από καιρό είχα μια συζήτηση με ένα παιδί στο στρατό.
Ήρθε και με ρώτησε:"Με τι ασχολείσε αυτήν την περίοδο;"
Εγώ με αρκετή δόση βαρεμάρας και χλευασμού του απάντησα :
"Με αρβίλες, αναφορές, προσοχές, καλλιόπες, σκοπιές, θαλαμοφυλίκια, στρατόκαυλα επόπια και άλλα τέτοια όμορφα."
"Φίλε γιατί το κάνεις αυτό στον ευατό σου;"μου απάντησε. "Γιατί συνεχώς πρέπει να ασχολούμαστε με ότι μας ενοχλεί;"
Αυτή η φράση του, μου φάνηκε τελείως γελοία εκείνη τη στιγμή.Για πολύ λίγο κρατήθηκα και δεν του είπα ότι, εδώ μέσα που μας χώσανε, αναγκαστικά ασχολούμαι με αυτές τις αηδίες και επίσης κάθομαι και ανέχομαι κάθε χαζοθεωρία, του κάθε άσχετου, που σε κάθε άλλη περίπτωση, εκτός αυτού του ταυτόχρονου εγκλεισμού μας, δε θα του έδινα καμία σημασία.Απλά χαμογέλασα ευγενικά και συνέχισα να ασχολούμαι με κατι που με ενοχλούσε, δε θυμάμαι καν τι ήταν.
Απλά έφυγε.
Μετά από καιρό και συγκεκριμένα χθές το βράδυ συνηδητοποίησα ότι είχε απόλυτο δίκιο.
Ακόμη και στον έξω κόσμο, μόνο με ότι μας ενοχλεί ασχολούμαστε.
Δεν μου έφταιγε τελικά ο εγκεισμός.
Έχω χωθεί βαθειά σε ένα φαύλο κύκλο και δεν μπορώ να ευχαριστηθώ τίποτα.
Δυστυχώς δεν είμαι ο μόνος. Το βλέπω καθημερινά γύρω μου,στους γονείς μου,στους φίλους μου , σε σένα.Θέλω να ζήσω όσο καλά μπορώ με ότι έχω, χωρίς να σκέφτομαι τι δεν έχω για να ζήσω καλύτερα. Έτσι νομίζω, τα καλύτερα έρχονται μόνα τους.
Θα αρχίσω να ασχολούμε με όλα αυτά που δε με ενοχλούν. Ελπίζω να μην τα ενοχλήσω.
Ήρθε και με ρώτησε:"Με τι ασχολείσε αυτήν την περίοδο;"
Εγώ με αρκετή δόση βαρεμάρας και χλευασμού του απάντησα :
"Με αρβίλες, αναφορές, προσοχές, καλλιόπες, σκοπιές, θαλαμοφυλίκια, στρατόκαυλα επόπια και άλλα τέτοια όμορφα."
"Φίλε γιατί το κάνεις αυτό στον ευατό σου;"μου απάντησε. "Γιατί συνεχώς πρέπει να ασχολούμαστε με ότι μας ενοχλεί;"
Αυτή η φράση του, μου φάνηκε τελείως γελοία εκείνη τη στιγμή.Για πολύ λίγο κρατήθηκα και δεν του είπα ότι, εδώ μέσα που μας χώσανε, αναγκαστικά ασχολούμαι με αυτές τις αηδίες και επίσης κάθομαι και ανέχομαι κάθε χαζοθεωρία, του κάθε άσχετου, που σε κάθε άλλη περίπτωση, εκτός αυτού του ταυτόχρονου εγκλεισμού μας, δε θα του έδινα καμία σημασία.Απλά χαμογέλασα ευγενικά και συνέχισα να ασχολούμαι με κατι που με ενοχλούσε, δε θυμάμαι καν τι ήταν.
Απλά έφυγε.
Μετά από καιρό και συγκεκριμένα χθές το βράδυ συνηδητοποίησα ότι είχε απόλυτο δίκιο.
Ακόμη και στον έξω κόσμο, μόνο με ότι μας ενοχλεί ασχολούμαστε.
Δεν μου έφταιγε τελικά ο εγκεισμός.
Έχω χωθεί βαθειά σε ένα φαύλο κύκλο και δεν μπορώ να ευχαριστηθώ τίποτα.
Δυστυχώς δεν είμαι ο μόνος. Το βλέπω καθημερινά γύρω μου,στους γονείς μου,στους φίλους μου , σε σένα.Θέλω να ζήσω όσο καλά μπορώ με ότι έχω, χωρίς να σκέφτομαι τι δεν έχω για να ζήσω καλύτερα. Έτσι νομίζω, τα καλύτερα έρχονται μόνα τους.
Θα αρχίσω να ασχολούμε με όλα αυτά που δε με ενοχλούν. Ελπίζω να μην τα ενοχλήσω.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου