Σήμερα ανακάλυψα ένα καταπληκτικό σάιτ. Είναι το ημερολόγιο ενός γιου που φροντίζει τον υπερήλικα πατέρα του, ο οποίος έμεινε μόνος αφότου πέθανε η γυναίκα του. Ο πατέρας έχει ένα πρόβλημα με τη μνήμη, όσον αφορά τα πρόσφατα γεγονότα και έτσι δεν μπορεί να δεχτεί εύκολα ότι η σύζυγός του έφυγε από το ζωή. Γι' αυτό το λόγο, ο γιος τού λέει ότι η μαμά έχει πάει στο Παρίσι και θα επιστρέψει κάποια στιγμή.
Είναι κυρίως φωτογραφικό ημερολόγιο, με κάποιες μικρές ιστορίες σαν λεζάντες που περιγράφουν σκηνικά τα τελευταία 3 χρόνια. Υπάρχει τόση ατμόσφαιρα σ' αυτές τις σελίδες, αφοπλιστική ειλικρίνεια στις σκέψεις του, και τόσο συναίσθημα. Αξίζει να τού ρίξεις μια ματιά. Είναι μικρό. Περιέχει 39 φωτογραφίες και οι μισές μόνο έχουν λέξεις. Το ημερολόγιο έχει σταματήσει πλέον, γιατί ο μπαμπάς πήγε να βρει τη μαμά στο Παρίσι.
Πήγαινε εδώ, και πάτα στο κάτω μέρος της κάθε σελίδας για να προχωρήσεις.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου