όνειρο θερινού απογεύματος

27 Αυγ 2012

Ξύπνησα ιδρωμένος στις 22:30 μετά από ένα απρογραμμάτιστο, απογευματινό ύπνο.
Σε ονειρεύτηκα μετά από καιρό.
Ήταν σαν να ξαναέζησα όλες μας τις στιγμές.
Την πρώτη φορά που σε είδα σε εκείνη την αίθουσα.
Το πρώτο μας φιλί με γεύση αγριοφράουλα σε εκείνο το αξέχαστο πάρτυ.
Το κρυφτό που παίζαμε για χρόνια και πάντα έχανα.
Το κρυφτό που παίξαμε μετά από χρόνια και σε βρήκα. Σε κέρδισα έστω και για λίγο.

Μετά κενό και απότομο ξύπνημα.

Το συμπέρασμά μου, μετά από ένα ποτήρι νερό και λίγη αναδρομή στο όνειρο, είναι ότι δε μου λείπεις σε καμία περίπτωση εσύ ή τα φιλιά μας.
Μου λείπει όμως εκείνη η ανέμελη εποχή.
Ήταν υπέροχα χρόνια. Χαίρομαι που τα ζήσαμε μαζί, κι ας έχανα.
Δε πρόκειται να σε ξεχάσω ποτέ τελικά, ούτε και θέλω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου