χειμερία νάρκη

23 Αυγ 2012

- Τι είναι καλύτερο από 10 κιλά κρασί και μια καλή παρέα;
- 5 μπουκάλια τζιν και μια καλή παρέα.
- Τι είναι καλύτερο από 5 μπουκάλια τζιν και μια καλή παρέα;
- Χμ, τίποτα;
- Σωστά.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνο το βράδυ του Σαββάτου σε εκείνο το μεζεδοπωλείο. Ξέρεις τι είναι να σηκώνεσαι και να χορεύεις, να γελάς, να φωνάζεις, σε ένα μαγαζί που όλοι οι άλλοι κάθονται και τρώνε ήρεμα-ήρεμα τα κεφτεδάκια τους; Ξέρεις τι είναι με άτομα που είχατε μαλώσει, άτομα που δεν πολυσυμπαθούσες, άτομα που γνώρισες μόλις, να τα αγκαλιάζεις, να τους κάνεις βλακείες και να τους φωνάζεις ότι τους αγαπάς; Γιατί εκείνη την στιγμή αυτό το νιώθεις. Ότι τους αγαπάς.  

Και όταν το επόμενο μεσημέρι, το λεγόμενο hangover-μεσημέρι, πάτε όλοι για καφέ και συζητήσετε τα χτεσινοβραδινά, και ακόμα γελάτε, ακόμα νιώθετε ότι αγαπιέστε και δεν μετανιώνετε για όσα ρεζιλίκια κάνατε, τότε ναι, μάλλον υπάρχει όντως κάπου αυτή η αγάπη.

Πέρασα υπέροχα βλέποντας τους φίλους μου και παίρνοντας από αυτούς όμορφα συναισθήματα. Θέλω να τους τα ανταποδίδω συνεχώς. Όχι μόνο το καλοκαίρι, όχι μόνο σε εκείνο το μεζεδοπωλείο, όχι μόνο όταν με βοηθάει το αλκοόλ. 

Αποφάσισα να προσπαθήσω να κρατήσω επαφές με όσα άτομα μού δείχνουν ότι με θέλουν στη ζωή τους, και τα θέλω κι εγώ. Αλλά ανταμώνουμε μόνο στις διακοπές, και μόνο τότε και λίγο μεθυσμένοι λέμε όσα νιώθουμε. Και τον υπόλοιπο χρόνο, τι; Χάνονται όλα; Εγώ λοιπόν θα σάς στέλνω μηνύματα, θα σάς παίρνω τηλέφωνα, θα σάς ποστάρω χαζομάρες στο facebook. Κι εσείς κάντε ό,τι θέλετε.

Δεν μού αρέσει η χειμερία νάρκη της αγάπης. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου