Γιατί έτσι πάει

11 Αυγ 2012


Πριν 3 μέρες πήγα στο σούπερ μάρκετ. Πήρα γάλα, γιαούρτι, αρακά και κοτόπουλο. Λίγο πριν την έξοδο πήρα και μια μπύρα, έτσι για να την πιω εκείνο το βράδάκι λίγο πριν κοιμηθώ, σιγά σιγά.

Δεν την ήπια.

Προχτές, πήγα στο περίπτερο να πάρω τσιγάρα, και λέω δεν παίρνω και 2 μπυρίτσες έτσι να το ρίξω λίγο έξω το βράδυ;

Δεν τις ήπια.

Χτες, πήγα στο σουπερ μάρκετ να πάρω μακαρόνια, και λαχανικά. Πήρα και μια εξάδα μπύρες που βρήκα προσφορά, έτσι για να υπάρχουν. Σκέφτηκα ότι ήδη έχω άλλες 3, και είναι υπερβολή να πάρω μια εξάδα, αλλά λέω εντάξει, με τον καιρό, σιγά-σιγά θα πιωθούν μωρέ.

Δεν τις ήπια.


Σήμερα, την πήρα τηλέφωνο. Ήπια 9 μπύρες, και πήγα στο περίπτερο για ρετσίνες.

Ναι, διάολε. Γιατί έτσι πάει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου