Άν ήμασταν, όλοι μας, πιο ειλικρινείς και αυθόρμητοι θα ζούσαμε σε ένα τέλειο κόσμο.
Εγώ θα προσπαθήσω να γίνω. Τουλάχιστον όταν γυρίζω σπίτι να μην μπορώ να κατηγορήσω κανέναν άλλο, πέρα από τον εαυτό μου, για το αν τυχόν μιζέριασα ή δεν πέρασα καλά.
Μου το υπόσχομαι!
Εγώ θα προσπαθήσω να γίνω. Τουλάχιστον όταν γυρίζω σπίτι να μην μπορώ να κατηγορήσω κανέναν άλλο, πέρα από τον εαυτό μου, για το αν τυχόν μιζέριασα ή δεν πέρασα καλά.
Μου το υπόσχομαι!
1 σχόλια:
η πιο απλή και όμορφη υπόσχεση που θα μπορούσε ο καθένας μας-πιστεύω-να δώσει στον εαυτό του!
Δημοσίευση σχολίου