καλή αντάμωση...

23 Ιουλ 2012

Τόσες αναμνήσεις αυτή η πόλη. Τόσες που νιώθω ότι με πνίγει. Τόσες όμορφες αλλά και ακόμη περισσότερες δύσκολες και άσχημες. Από την ώρα που βρέθηκα κοντά της η καρδιά μου έχει ανεβάσει ταχύτητες.
Νόμιζα κι έλεγα ότι την είχα ξεπεράσει και απλά θα είχαμε άλλη μία τελευταία συνάντηση.
Σαν απλοί γνωστοί.
Για άλλη μια φορά η ζωή μου αποδεικνύει ότι λέω πολύ εύκολα μεγάλα λόγια.
Τα ίδια λέω και για σένα αλλά απ'ότι κατάλαβα σήμερα όλα αυτά θα ισχύουν μέχρι να ανταμώσουμε ξανά.
Πόσα κοινά έχετε μ'αυτήν την πόλη.

Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να σας δω σαν απλές γνωστές.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου