Είναι πολύ επώδυνο και ψυχοφθόρο, να ζεις, χωρίς να νιώθεις ολόκληρος.
Δεν γίνεται να νιώσεις με τίποτα δυνατός και να προχωρήσεις μπροστά.
Αρκετό καιρό τώρα, ταλαιπωρούμαι με ένα πρόβλημα στο γόνατο. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα, χωρίς να μη σκεφτώ πρώτα αυτό.
Πάμε για μπάλα; Όχι, ρε παιδιά δε μπορώ, έχω το γόνατο.
Πάμε μια βόλτα να περπατήσουμε; Άσε, καλύτερα πάμε με το μηχανάκι, να μη το κουράσω.
Είναι τραγικό να μην μπορείς να ευχαριστηθείς τίποτα εξαιτίας οποιουδήποτε πόνου. Είναι άσχημο να θέλεις να πάς θάλασσα με την κοπέλα σου, να θες να τη σηκώσεις, να παίξετε και να μη μπορείς.
Δε θέλω να είναι πια το γόνατό μου, το πρώτο πράγμα που θα σκεφτώ όταν ξυπνήσω και το τελευταίο όταν πάω για ύπνο. Δε θέλω να ξενυχτάω με τη σκέψη του.Δε θέλω να με βασανίζει άλλο.
Όλο αυτό το σκηνικό είναι ακριβώς σα να ζεις, αρκετό καιρό, με το βάσανο ενός ανεκπλήρωτου ή καλύτερα ενός κακομισοτελειωμένου μεγάλου έρωτα. Να σκέφτεσαι κάθε στιγμή, σε κάθε σου πράξη, εκείνη. Οτιδήποτε κι αν κάνεις, να στη θυμίζει και να σε κρατάει πίσω. Να σκέφτεσαι, συνεχώς, οτι μπορεί να τη δεις μπροστά σου. Πάλι δεν μπορείς να νιώσεις ελεύθερος, δυνατός, ολόκληρος! Να συνεχίσεις τη ζωή σου. Σε κρατάει πίσω! Ξενυχτάς με τη σκέψη της. Ξαπλώνεις και σε πονάει η απουσία της. Απίστευτο βάσανο.
Πολύ όμοια σκηνικά. Έχω περάσει κι από τα δύο.
Όλοι μου ευχόταν υπομονή!
Εγώ για το γόνατο έπαιρνα παυσίπονα, αντιφλεγμονώδη και έβαζα και πάγο. Για την άλλη περίπτωση, συναισθηματική αναπηρία, προτείνω αλκοόλ. Και σ'αυτη την περίπτωση μπορείτε να βάλετε πάγο αλλά καλύτερα σκέτο!
Μία από τις επόμενες μέρες θα κάνω εγχείρηση. Ελπίζω να αφήσω για πάντα πίσω μου αυτό το βάσανο και να μπορέσω να συνεχίζω τη ζωή μου, ολόκληρος ξανά!
Μακάρι να υπήρχε μια εγχείρηση για να μας θεραπεύουν και τις συναισθηματικές αναπηρίες!
Επιστήμη αργείς;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου