Φιλία

16 Ιουλ 2012

Τι είναι φιλία τελικά;
Λένε :
Πρέπει να τα μοιράζεσαι όλα με τον άλλο.
Να μιλάτε κάθε μέρα στο τηλέφωνο.
Να μη τον στενοχωρείς.
Να μη του γρινιάζεις.
Να μην τον κοροϊδεύεις.
Να του λές μόνο αυτά που θέλει ν' ακούσει.
Να του λές πόσο όμορφος και γαμάτος είναι.
Να μην τσακώνεστε ποτέ.
Να είστε ίδια ομάδα.
Να σας αρέσουν οι ίδιες γκόμενες.
Να μπορείς να του σταθείς στις δύσκολες στιγμές.

Ε, όχι ρε φίλε, σε λίγο θα μου πείς ότι όταν βγαίνουν δυο φίλοι ο ένας μόνο πρέπει να πίνει γιατί ο άλλος θα οδηγήσει.
Για μένα δεν είναι αυτό το πράγμα φιλία.

Ναι, με τους φίλους μου μοιράζομαι τα πάντα γιατί δεν τους ντρέπομαι και θέλω και να ακούσω τη γνώμη τους και να με κράξουν και να με κοροϊδεύουν όλη την υπόλοιπη μέρα, βδομάδα, μήνα, ζωή μας (ανάλογα τη μαλακία που έκανα). Όπως κι εγώ θα κάνω το ίδιο σ' αυτούς!
Θέλω να μιλάω με τους φίλους μου στο τηλέφωνο αλλά δε πρόκειται να κάνω ποτέ μούτρα και να περιμένω να με πάρει ο άλλος πρώτα. Ούτε θα μιλάω κάθε πέντε λεπτά με τους φίλους μου για οτιδήποτε κάνω.( ΑΗΔΙΕΣ )
Γκομενίστικα πράγματα!
Εδώ βέβαια θα κάνω μια μικρή παρένθεση και θα πώ ένα πράγμα χωρίς να το αναλύσω. Χαίρομαι τρομερά που δεν είμαι γυναίκα γιατί δεν θα είχα ούτε μία πραγματική φίλη! Η ανάλυση άλλη φορά. Έκλεισε η παρένθεση.

Φυσικά και θα τσακωθούμε και για ομάδες και για γκόμενες ή και για πιο σοβαρά θέματα αλλά μέχρι να έρθει το επόμενο κρασί (αν είναι πολύ σοβαρά μέχρι το επόμενο jin). Δε θα το κρατήσουμε και μανιάτικο.

Καταλαβαίνεις ότι είσαι φίλος με τον άλλο όταν φτάνεις σε ένα σημείο να είστε μαζί κάθε μέρα, όλη μέρα, να έχετε πει τα πάντα και πάλι να θέλεις να ξενυχτίσεις, να πιείς , να κάνεις ναργιλέ  γιατί απλά με αυτόν τον άνθρωπο δε θα βαρεθείς ποτέ να αναλύεις και να αμπελοφιλοσοφείς για τα πάντα, από τα πιο ασήμαντα μέχρι τα πιο σοβαρά προβλήματά σου. Κι όλο αυτό να συμβαίνει αβίαστα και από τις δύο πλευρές.

Τέλος, δε θέλω οι φίλοι μου να μπορούν να μου σταθούν στις δύσκολες στιγμές, θέλω απλά να νιώθω ότι θέλουν να είναι δίπλα μου σε όλα!

Δυστυχώς δεν μπορούμε πάντα να έχουμε δίπλα μας όλους μας τους αγαπημένους.




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου