έλλειψη συντρόφου

2 Ιουλ 2012

Ξεχνάς να κρατάς γλυκά το χέρι. Ξεχνάς να δαγκώνεις γλυκά το λαιμό. Ξεχνάς πως είναι το να δείχνεις ενδιαφέρον. Χρειάζεσαι μαθήματα από την αρχή. Σαν να μην τα έζησες ποτέ. Η έλλειψη είναι ύπουλο συναίσθημα. Αργεί να εμφανιστεί, όπως ο πόνος σ'ένα κακό διάστρεμμα. Και παθαίνουμε όλοι τα στερητικά μας στην αρχή λίγο ή πολύ. Όμως αν αφήσεις τον εαυτό σου στην τύχη του θα έρθουν τα χειρότερα. Δε θα σε νοιάζει που δε χτυπάει ποτέ το κινητό, ούτε που θα κοιμάσαι πάντα μόνος τα βράδια. Δε θα σε νοιάζει ακόμα, που δε θα υπάρχει κανείς να σου γεμίσει το περιβόητο κενό. Και άντε να καταφέρεις να το γεμίσεις ο ίδιος. Προσωπικά, δεν έχω γνωρίσει ακόμα έναν τόσο καλό ηθοποιό που να με πείσει ότι η συντροφικότητα είναι άλλη μια προαιρετική ανάγκη του ανθρώπου. 

Η χειρότερη κατάληξη όλων είναι να συνηθίσεις στην έλλειψη συντρόφου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου