Υπάρχει φιλία μεταξύ αγοριού και κοριτσιού; Είναι μεγάλο θέμα και δεν θα το αναλύσω τώρα. Ένα πράγμα όμως θα πω. Δύο αγόρια φίλοι, όσο και να πιουν, δεν πρόκειται να την πέσει ο ένας στον άλλον. Για το αγόρι και το κορίτσι πάλι, δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλια:
βασικά ακόμη και για την πρώτη περίπτωση-με τα αγόρια-μην βάλεις το χέρι σου στη φωτιά.
Δημοσίευση σχολίου