25 Μαρ 2012

Όσο περισσότερο με νοιάζει η γνώμη του άλλου, τόσο λιγότερα πράγματα κάνω.

2 σχόλια:

katerinanina είπε...

παντα εχει κανονα πελο....δυστυχως...

Palette είπε...

Αστα να πανε .. !

Δημοσίευση σχολίου