Όσο περισσότερο με νοιάζει η γνώμη του άλλου, τόσο λιγότερα πράγματα κάνω.
παντα εχει κανονα πελο....δυστυχως...
Αστα να πανε .. !
2 σχόλια:
παντα εχει κανονα πελο....δυστυχως...
Αστα να πανε .. !
Δημοσίευση σχολίου