Never Fear! No! Never Fear!

4 Ιαν 2013



Μού αρέσει που βρήκα αυτό το τραγούδι στην αρχή της νέας χρονιάς. Τού ταιριάζει. Έχει ζωντάνια, έρωτα και αισιοδοξία. Σε κάποιο σημείο λέει: "Never Fear! No! Never Fear!". Γιατί ένας φόβος μάς κρατάει μακριά από την ευτυχία μας. Άλλωστε τι θα ήταν η αναβλητικότητά μας αν δεν υπήρχε ο φόβος; Ένα τίποτα θα ήταν. Φοβόμαστε μην αποτύχουμε, μην απογοητευτούμε στο τέλος και νιώσουμε τη ματαιότητα. Χάνουμε την όρεξή μας και δεν κάνουμε βήμα να ξεφύγουμε από την σίγουρη ρότα μας. Όλα ένας φόβος είναι, αν το σκεφτείς. Και η αναβλητικότητα, φόβος είναι.

Έβλεπα τυχαία ένα βίντεο στο Youtube ενός τύπου που είχε ακολουθήσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής για 12 εβδομάδες, και ήταν πολύ χαρούμενος γιατί είχε καταφέρει τον στόχο του. Δίπλα στα Related Videos, υπήρχε ακόμα το βίντεο που είχε τραβήξει πριν 12 εβδομάδες, όταν ξεκινούσε την προσπάθειά του, διστακτικός και με περισσότερα κιλάκια. Δήλωνε μπροστά από έναν καθρέφτη ότι θα κάνει συγκεκριμένα βήματα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ώστε να φτάσει σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό λίπους. Και σκεφτόμουν ότι ίσως  αυτό πρέπει να κάνω τελικά. Να βάζω σαφείς και διακριτούς στόχους για να πετυχαίνω. Σιγά - σιγά και έναν κάθε φορά. Το τόσα χρόνια όσα-πάνε-και-όσα-έρθουν-στα-κουτουρού δεν με πήγε και πουθενά. Ίσως αυτή να είναι μία λύση. Συγκεκριμένοι στόχοι, με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα.

Και για τέλος θα πρέπει να κουοτάρω Καζαντζάκη, σαν ευχή για το '13.

"Αν μπορείς κοίταξε τον φόβο κατάματα 
και ο φόβος θα φοβηθεί και θα φύγει."


Καλή χρονιά, και θα τα καταφέρουμε.


*Fort Atlantic - Let Your Heart Hold Fast
**HIMYM 8x12!

1 σχόλια:

Anonymous είπε...

makari panagia mou...

Δημοσίευση σχολίου