Μια ωραία σκέψη που κάνω συχνά είναι η εξής: Μπορεί η μαμά και ο μπαμπάς σου να σού έκαναν ένα αδερφάκι μόνο, αλλά αυτό δεν σε εμποδίζει από το να αποκτήσεις όσα ακόμα αδερφάκια θέλεις σε αυτή τη ζωή. Και να τα νιώθεις αδερφάκια σου κανονικά. Θα είσαι πάντα δίπλα τους όποτε σε χρειαστούν, η χαρά και η λύπη τους θα είναι η χαρά και η λύπη σου, τα χρήματά σου θα είναι και δικά τους. Κανονικά αδερφάκια. Δεν νοοείται να είσαι εσύ ευτυχισμένος και αυτοί όχι. Δεν υπάρχει αυτή η σκέψη απλά. Όπως ακριβώς με τα βιολογικά σου αδερφάκια.
Γι' αυτό το λόγο καταρρέουν οι θεωρίες όπως η αριοσοφία, η φυλετική ανωτερότητα, η ευγονική. Το αίμα είναι σαν τη βενζίνη στο αμάξι. Το ποιον θα βάλεις μέσα είναι ένα, αλλά το με ποιον θα ζήσεις το γαμάτο road trip, είναι κάτι άλλο.
Γι' αυτό το λόγο καταρρέουν οι θεωρίες όπως η αριοσοφία, η φυλετική ανωτερότητα, η ευγονική. Το αίμα είναι σαν τη βενζίνη στο αμάξι. Το ποιον θα βάλεις μέσα είναι ένα, αλλά το με ποιον θα ζήσεις το γαμάτο road trip, είναι κάτι άλλο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου