Σού 'χω ξαναμιλήσει για την άστεγη γειτόνισσα που έχω τον τελευταίο καιρό. Το γεγονός ότι δεν έχει ένα σπίτι ή κάποιον να την φιλοξενήσει είναι τραγικό. Το ότι στην πολυκατοικία μου υπάρχει ένα άδειο διαμέρισμα που περιμένει να νοικιαστεί είναι τραγικά ειρωνικό. Σκέψου πόσα άδεια διαμερίσματα υπάρχουν ελέω κρίσης, και πόσοι άστεγοι που μένουν απ' έξω τους. Τι πλάσματα είναι οι άνθρωποι και δεν μπορούν να λύσουν τόσο μικρά προβλήματα ώρες-ώρες.
Βέβαια υπάρχουν και πάντα εξαιρέσεις ανθρώπων. Να όπως αυτός o 51χρονος που αποφάσισε να πάει να μείνει με τους γονείς του και να παραχωρήσει το σπίτι του σε μία γυναίκα με τα 4 παιδιά της.
Ο ίδιος λέει πολλά όμορφα πράγματα. Όπως: "Δεν χρειάζεται να είσαι ο Μπιλ Γκέιτς, ο Γουώρεν Μπάφετ ή η Όπρα για να κάνεις μια καλή πράξη. Η ευγένεια φέρνει ευγένεια. Η γενναιοδωρία φέρνει γενναιοδωρία. Η αγάπη δημιουργεί αγάπη".
Ο ίδιος θυμάται πως όταν ήταν μικρός πάντα υπήρχε ένας άγνωστος που κοιμόταν και έτρωγε σαν φιλοξενούμενος στο σπίτι τους. Ο πατέρας του συνήθιζε να βοηθάει πολύ κόσμο. Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει, λένε. Βέβαια τώρα ο μπαμπάς του πάσχει από Αλτσχάιμερ και δεν μπορεί να χαρεί με την ανατροφή του γιου του. Δες στο βίντεο όταν τον ρωτάει ο δημοσιογράφος για τον πατέρα του.
Στο τέλος κλείνει με αυτό που έχω κι εγώ στο μυαλό μου πολύ καιρό τώρα: "Αν έχουμε περισσότερες ιστορίες για ανθρώπους που κάνουν καλές πράξεις σε άλλους ανθρώπους και λιγότερες ιστορίες με ανθρώπους που κάνουν απαίσια πράγματα σε άλλους ανθρώπους, θα έχουμε έναν καλύτερο κόσμο".
Αν ανοίγαμε το Mega στις 8 και οι ειδήσεις σαν αυτές ήταν περισσότερες από τους δράκους της Ξάνθης, είμαι σίγουρος ότι θα ήμασταν όλοι καλύτεροι άνθρωποι. Η εμπιστοσύνη χτίζεται. Αν νιώσεις ότι υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι εκεί έξω, θα θέλεις να γίνεις σαν αυτούς. Δεν θα νιώθεις μοναξιά. Η αγάπη δημιουργεί αγάπη.
Δες το βίντεο.
Βέβαια υπάρχουν και πάντα εξαιρέσεις ανθρώπων. Να όπως αυτός o 51χρονος που αποφάσισε να πάει να μείνει με τους γονείς του και να παραχωρήσει το σπίτι του σε μία γυναίκα με τα 4 παιδιά της.
Ο ίδιος λέει πολλά όμορφα πράγματα. Όπως: "Δεν χρειάζεται να είσαι ο Μπιλ Γκέιτς, ο Γουώρεν Μπάφετ ή η Όπρα για να κάνεις μια καλή πράξη. Η ευγένεια φέρνει ευγένεια. Η γενναιοδωρία φέρνει γενναιοδωρία. Η αγάπη δημιουργεί αγάπη".
Ο ίδιος θυμάται πως όταν ήταν μικρός πάντα υπήρχε ένας άγνωστος που κοιμόταν και έτρωγε σαν φιλοξενούμενος στο σπίτι τους. Ο πατέρας του συνήθιζε να βοηθάει πολύ κόσμο. Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει, λένε. Βέβαια τώρα ο μπαμπάς του πάσχει από Αλτσχάιμερ και δεν μπορεί να χαρεί με την ανατροφή του γιου του. Δες στο βίντεο όταν τον ρωτάει ο δημοσιογράφος για τον πατέρα του.
Στο τέλος κλείνει με αυτό που έχω κι εγώ στο μυαλό μου πολύ καιρό τώρα: "Αν έχουμε περισσότερες ιστορίες για ανθρώπους που κάνουν καλές πράξεις σε άλλους ανθρώπους και λιγότερες ιστορίες με ανθρώπους που κάνουν απαίσια πράγματα σε άλλους ανθρώπους, θα έχουμε έναν καλύτερο κόσμο".
Αν ανοίγαμε το Mega στις 8 και οι ειδήσεις σαν αυτές ήταν περισσότερες από τους δράκους της Ξάνθης, είμαι σίγουρος ότι θα ήμασταν όλοι καλύτεροι άνθρωποι. Η εμπιστοσύνη χτίζεται. Αν νιώσεις ότι υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι εκεί έξω, θα θέλεις να γίνεις σαν αυτούς. Δεν θα νιώθεις μοναξιά. Η αγάπη δημιουργεί αγάπη.
Δες το βίντεο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου