Μόνος πάλι. Μόλις τέλειωσα τον δεύτερο μου ναργιλέ.
Ήπια ένα μπουκάλι κρασί, είδα γκολ στην τηλεόραση, προσπάθησα να γκομενίσω στο Facebook.
Αναρωτιέμαι τι θα ήθελα τώρα. Δε θέλω να πιώ άλλο, έχω ξύπνημα αύριο.
Ούτε να καπνίσω, μπούχτησα από τον πολύ καπνό.
Ούτε άλλες σκέψεις αντέχω.
Μια αγκαλιά θέλω. Αυτό και μόνο αυτό, θα έκανε το βράδυ πολύ καλύτερο.
Ήπια ένα μπουκάλι κρασί, είδα γκολ στην τηλεόραση, προσπάθησα να γκομενίσω στο Facebook.
Αναρωτιέμαι τι θα ήθελα τώρα. Δε θέλω να πιώ άλλο, έχω ξύπνημα αύριο.
Ούτε να καπνίσω, μπούχτησα από τον πολύ καπνό.
Ούτε άλλες σκέψεις αντέχω.
Μια αγκαλιά θέλω. Αυτό και μόνο αυτό, θα έκανε το βράδυ πολύ καλύτερο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου