skip to main
|
skip to sidebar
ex-ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΤΗ
καληνύχτα εαυτέ μου
27 Ιαν 2013
Θα εκδικηθώ τον εαυτό μου με τον πιο βάναυσο τρόπο που μπορείς να φανταστείς. Θα τον ξεχάσω.
John Steinbeck
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Pages
Αρχική σελίδα
About
Labels
photo
(1)
quote
(2)
regular
(108)
video
(3)
Blog Archive
▼
2013
(70)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(10)
►
Φεβρουαρίου
(28)
▼
Ιανουαρίου
(31)
κάτι άλλο
χορός με τη σκιά μου
Silence of love
ο σωστός δρόμος
καληνύχτα εαυτέ μου
δε θέλω.
ο χαζός
μισοί αιώνες αγάπης
αδικία
αντίδραση
Regular Monday Night
"Η εκπαίδευση είναι θαυμάσιο πράγμα. Αλλά καλό είν...
φασαρία
πόση πίκρα σ'ένα βράδυ
«Γιατί δεν κάνουμε παιδιά, αγάπη μου;»
11888
Το ηλιοτρόπιο
εγώ
η σοφία του συνόλου
κόλαση είναι η άδεια καδιά
Όποιος δεν είχε την τύχη οι γονείς του να είναι α...
η αγάπη δημιουργεί αγάπη
μετά το δεύτερο ναργιλέ
γενναίος.
πέντε γενάρη
κτητικότητα
τελικά υπάρχει.
Never Fear! No! Never Fear!
πάνω σε μικρές ελπίδες
προλαβαίνω;!
κάτι σαν αγάπη
►
2012
(357)
►
Δεκεμβρίου
(31)
►
Νοεμβρίου
(30)
►
Οκτωβρίου
(31)
►
Σεπτεμβρίου
(30)
►
Αυγούστου
(31)
►
Ιουλίου
(30)
►
Ιουνίου
(26)
►
Μαΐου
(28)
►
Απριλίου
(30)
►
Μαρτίου
(30)
►
Φεβρουαρίου
(29)
►
Ιανουαρίου
(31)
►
2011
(106)
►
Δεκεμβρίου
(31)
►
Νοεμβρίου
(30)
►
Οκτωβρίου
(31)
►
Σεπτεμβρίου
(14)
Πληροφορίες
anavlitikoti
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το
Blogger
.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου