20 Ιαν 2013

"Η εκπαίδευση είναι θαυμάσιο πράγμα. Αλλά καλό είναι να θυμόμαστε ότι τίποτε από όσα αξίζει να γνωρίζουμε δεν μπορεί να διδαχθεί."

                                                       Όσκαρ Ουάιλντ

1 σχόλια:

Ginny είπε...

Καλά τα λέει ο Ουάιλντ, όπως πάντα!
Καλημέρες!

Δημοσίευση σχολίου