"Η εκπαίδευση είναι θαυμάσιο πράγμα. Αλλά καλό είναι να θυμόμαστε ότι τίποτε από όσα αξίζει να γνωρίζουμε δεν μπορεί να διδαχθεί."
Καλά τα λέει ο Ουάιλντ, όπως πάντα!Καλημέρες!
1 σχόλια:
Καλά τα λέει ο Ουάιλντ, όπως πάντα!
Καλημέρες!
Δημοσίευση σχολίου