πόση πίκρα σ'ένα βράδυ

18 Ιαν 2013

Έχετε νιώσει ποτέ σ'ένα βράδυ τόση πίκρα;
Στο τέλος του, μετά από άπειρο αλκοόλ και καπνούς να λέτε 'ας πάω για ύπνο'.
'Άλλη μια χαμένη μέρα αλλά είναι 5 το πρωί. Ας πάω για ύπνο. Δεν υπάρχει περίπτωση να τηλεφωνήσει τώρα'.
'Να ξημερώσει το αύριο. Μια παρθένη μέρα, γεμάτη φως και πολλές ώρες υποψήφιες για να με πάρει τηλέφωνο'.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου