φασαρία

19 Ιαν 2013

Θα ήθελα να εμφανιστείς μόνο όταν θα είχες να μού πεις: 

"Ξέρεις, θέλω να γίνω η γυναίκα της ζωής σου και εσύ ο πατέρας των παιδιών μας. Το θέλω, γιατί ξέρω ότι εσύ είσαι ο καλύτερος άντρας που μπορώ να έχω. Ίσως να υπάρχουν καλύτεροι από σένα κάπου στην υδρόγειο, αλλά δεν είμαι διατεθειμένη να τζογάρω για να τους βρω. Θέλω εσένα, γιατί ξέρω ότι εμείς οι δύο θα είμαστε περίφημα. Θα είμαστε ευτυχισμένοι σε αυτή την ζωή".

Αν δεν μπορείς να μού το πεις αυτό, σε παρακαλώ, συνέχισε να αναπαύεσαι στην σιβυλλική σιωπή σου. Δεν σού κρατάω καμία κακία, ειλικρινά.

Απλά δεν την αξίζω, τόση φασαρία, ξανά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου