αδικία

23 Ιαν 2013

Τα πράγματα που πραγματικά τα πιστεύεις και δεν μπορεί να στ' αμφισβητήσει κανένας, πάρα πολύ σπάνια τα ξεστομίζεις.
Αρκεί να σκεφτείς, πόσες φορές έχει πει σ'αγαπώ στον κολλητό σου και δεν ήσουν πιωμένος.
Κι αν δεν πίστηκες ακόμη, σκέψου πόσες φορές το είπες στον πατέρα σου.

Η αδικία είναι ότι αυτός δεν θα με συναντήσει (εύχομαι) ποτέ μεθυσμένο.

2 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

πολύ σπάνια..όντως..ίσως γιατί έχουμε συνηθίσει να ζούμε στα ψέματα και φοβόμαστε τον ήχο της αλήθειας.

anavlitikoti είπε...

Ίσως αυτό, ίσως γιατί απλά έχουμε μάθει αυτά που θεωρούμε δεδομένα να μην τα λέμε τόσο συχνά. Πρέπει όμως να σκεφτόμαστε ότι μπορεί για εμάς να μην έχουν νόημα οι λέξεις αλλά για τον άλλο να σημαίνουν τόσα πολλά.

Δημοσίευση σχολίου