Insenso

29 Ιουν 2012


"Όσο ατελής κι αν είναι ο άνθρωπος, όταν δίνει, όσα δίνει, είναι πολλά για έναν άλλον άνθρωπο. Είναι πολλά όταν αυτός παίρνει όσα θέλει. Όσα δίνει ο άνθρωπος είναι πολλά όταν τα παίρνει ένας άνθρωπος που τα θέλει. Ένας άνθρωπος είναι πολύς για έναν άνθρωπο. Τίποτε περισσότερο δεν υπάρχει για τον άνθρωπο από έναν άνθρωπο. Τίποτε δεν γεμίζει τον άνθρωπο όσο ένας άνθρωπος. Κι όταν αυτός δίνει είναι θεός για εκείνον που παίρνει. Δεν υπάρχει θεός που να δίνει όπως ο άνθρωπος. Μόνον ο άνθρωπος δίνει. Όσα μπορεί να δώσει ένας άνθρωπος είναι όσα μπορεί να πάρει ένας άνθρωπος. Πολλά μπορεί να δώσει, πολλά μπορεί να πάρει. Αυτά είναι το περισσότερο. Δεν υπάρχει τίποτε περισσότερο. Το περισσότερο είναι όσα δίνει ο άνθρωπος σε έναν άνθρωπο κι αυτό το ξέρει όποιος παίρνει. Όταν παίρνει, ξέρει πως περισσότερα δεν μπορεί"
*Δημήτρης Δημητριάδης, Insenso

1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

γι'αυτό πρέπει να δίνουμε πάντα,
δίχως να περιμένουμε αντάλλαγμα.

Δημοσίευση σχολίου