της ζωής το περιβάλλον

14 Ιουν 2012

Πόσο σημασία έχει το περιβάλλον στο οποίο ζούμε; Αυτή ήταν η μόνη ερώτηση που μου δημιουργήθηκε χτες, βλέποντας μια χαζοταινία που αύριο το πρωί θα έχω ξεχάσει και τον τίτλο της. Μέσα στα ψέμματα, τις αμερικανιές και τα χάπι εντς, σα να διέκρινα αυτό που μπορεί να ήθελε να πει ο ποιητής. Όσο και αν αγαπάς τον άλλο, μπορεί να ανθήσει η αγάπη μέσα σε ένα μίζερο περιβάλλον; Στη φτώχεια, την ανεργία ή την απόσταση. Ο ρομαντικός της παρέας θα σου πει "ναι, η αγάπη τα νικάει όλα, αρκεί να είμαστε μαζί". Αν οι σχέσεις ήθελαν έναν, όλοι οι ψυχολόγοι θα είχαν γίνει κλέφτες οπότε ευτυχώς γι'αυτούς, στην υγιή σχέση χρειάζονται δύο. Και όσο και αν ταιριάζεις ή αγαπάς τον άλλο, τα θέλω σας δε θα είναι ποτέ ταυτόσημα. Ποιόν κοροιδεύουμε; Όμως μέσα στην ευτυχία, τα παιδιά, τα λεφτά, την αγάπη, την κοινωνική καταξίωση νομίζω ότι γίνονται πιό εύκολα συμβιβασμοί στα θέλω μας απ'ότι να τα έβγαζες ίσα ίσα πέρα, ενώ η κοινωνία θα σε έφτυνε κατάμουτρα. Μόλις σκουπιζόσουν θα σε έφτυνε στο καπάκι και η αγάπη σου. Όταν πεθαίνεις για έναν άνθρωπο και φεύγει για μεταπτυχιακό έξω ενώ εσύ έχεις να προσέχεις την άρρωστη μητέρα σου τι κάνεις; Της λες να μην πάει ή αφήνεις τη μάνα σου να πεθάνει; Όταν είσαι πλούσιος παίρνεις τη μάνα, τον πατέρα και όλο σου το σόι και την ακολουθείς. Αν όμως είσαι φτωχός, χωρίζετε.

Στα παραμύθια που χτίζει ο καθένας, τα πράγματα είναι πάντα ίσια και στρωτά. Η ζωή όμως κάνει πραγματικούς κύκλους. Αυτό και μόνο έμαθα εγώ στο θέμα με τη μικρή μου εμπειρία.

Η αγάπη αλλά και όλες οι σχέσεις ανθίζουν ή μαραίνονται μαζί με το περιβάλλον τους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου