Καμμιά φορά μου δημιουργείται η απορία αν θα έκανα κάτι με κάποια που ξέρω ότι έχει σχέση. Εντάξει το παραδέχομαι, μπορεί και να έχω μιά δυό συγκεκριμένες στο μυαλό μου. Γενικά με το κεράτωμα δε μπορώ να βγάλω άκρη, γιατί γίνεται, αν μπορείς να το προβλέψεις, αν δεν μαθευτεί πως όλα μπορεί να είναι ξανά ίδια. Γι'αυτό που προσωπικά είμαι σίγουρος και θέλω να ακολουθώ είναι η αλήθεια του αισθήματος μου. Αυτό που εννοώ είναι ότι αν και δεν πετάω τη σκούφια μου αν κάποια που μ'αρέσει έχει γκόμενο, παρόλα αυτά, αν καταλάβω ότι της αρέσω θα κάνω κάτι. Αλλά εννοώ να μ'αρέσει πραγματικά. Θα μου πει κάποιος, "κρίμα είναι, αυτόν δεν τον σκέφτεσαι" ή άλλα παρόμοια. Φυσικά και είναι κρίμα αλλά δεν είναι επίσης κρίμα αυτό που νιώθω στην καρδιά μου και είναι αγνό, να θαφτεί.
Γιατί οι σκέψεις του στυλ "την πρόλαβα" δεν είναι του γούστου μου. Η κοπέλα δεν είναι θέση σε σινεμά για να την προλάβεις. Έχει μυαλό, αισθήματα και κρίση. Και αν με έλκει πραγματικά θα ήθελα στην πράξη να μη μ'εμποδίζει τίποτα απ'το να της το δείχνω.
Γιατί οι σκέψεις του στυλ "την πρόλαβα" δεν είναι του γούστου μου. Η κοπέλα δεν είναι θέση σε σινεμά για να την προλάβεις. Έχει μυαλό, αισθήματα και κρίση. Και αν με έλκει πραγματικά θα ήθελα στην πράξη να μη μ'εμποδίζει τίποτα απ'το να της το δείχνω.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου