αν.

15 Ιουν 2012

Αν μαθαίναμε από τα λάθη μας, θα είχα μάθει τα πάντα.

1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

κι εγώ θα ήμουν πανέξυπνη,ειλικρινά.

Δημοσίευση σχολίου