με όλη μου την καρδιά

23 Ιουν 2012

Το πιστεύω και θα το πιστεύω για πάντα όσο τίποτα άλλο. Από την έλλειψη αυτού, ξεκινούν όλα τα θέματα γύρω μας. Είναι πολύ δύσκολο, το ξέρω. Αλλά χωρίς αυτό δεν πρόκειται να πας πουθενά, ούτε θα λύσεις ποτέ κανένα πρόβλημα. Αν δεν το κάνεις, μην περιμένεις τίποτα συναρπαστικό να συμβεί στη ζωή σου. 

Με όλη μου την καρδιά λοιπόν, σού λέω:


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου