είχα πει

12 Ιουν 2012

Είχα πει ότι θα φύγω στο εξωτερικό να γλυτώσω.
Είχα πει ότι δε θα πάω ποτέ φαντάρος.
Είχα πει ότι δε θα μου ξαναξέφευγε καμία γκόμενα.
Είπα ότι δε θα ξανακοιτάξω ποτέ πίσω.
Τίποτα από αυτά δεν έγινε.
Όλα μπούρδες.

Και εντάξει, δεν έγινε και τίποτα. Δικιά μου ζωή είναι, λέω για αυτή ότι μπούρδα μου κατέβει. Τα ψεύτικα όνειρα τα πουλάω σε μένα.

Είπα θα σταματήσω να γράφω. Δε γίνεται όμως λόγω μιας παρέας.
Γενικά όλο μπούρδες λέω, γενικότητες, αοριστολογίες, αερολογίες της στιγμής.

Όμως όταν έλεγα ότι το μαζί είναι αυτό που μετράει, δεν έλεγα μπούρδες.
Όταν γράψαμε μαζί τον τίτλο και το κειμενάκι από κάτω αυτού του μπλογκ, δε λέγαμε μπούρδες.

3 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

η παρέα σου κι εσύ το γράψατε και το κειμενάκι από κάτω;

είναι πολύ όμορφο και μπράβο σας που το έχετε πραγματοποιήσει!


καλό σου βράδυ =)

anavlitikoti είπε...

ναι, δεν είναι σπουδαίο αλλά θέλω να είναι αλήθεια..

Anonymous είπε...

Εδώ και καιρό θέλω να γράψω ένα σχόλιο.Όχι πως έχω να πω κάτι σημαντικό,απλά ένα ευχαριστώ.

Δημοσίευση σχολίου