Τώρα...

5 Φεβ 2012

Τώρα νιώθεις πως έκανες λάθος.
Τώρα προσπαθείς να το αλλάξεις...
Σου είχα πει πως μπορεί να είναι αργά. Αργά και για τους δυο μας.
Σου είχα πει πως μπορεί να μην είμαι πια εδώ...

Τώρα ίσως, όλα έχουν αλλάξει...

2 σχόλια:

ήλι είπε...

ολοι κανουμε λαθη..
και ολοι αξιζουμε μια δευτερη ευκαιρια, για να διορθωσουμε τα λαθη μας.
μπορει να ειναι αργα, και μπορει να νιωθουμε διαφορετικα.αλλα στο τελος, κανουμε οτι λεει η καρδουλα μας.και οχι..συνηθως δεν ειναι το σωστο!
αχ
καλο βραδυ!
xxx

anavlitikoti είπε...

Φυσικά όλοι κάνουμε λάθη, αρκεί να πράττουμε σύμφωνα με αυτά που αισθανόμαστε. Ξέρεις, το "αν" το "θα" και το "τι" είναι τρεις πολύ αθώες λεξούλες. Όταν όμως τις βάλεις δίπλα-δίπλα μαζί με μερικές τελείες, δημιουργείται μια σκέψη "Τι θα...αν...;" Τι θα γινόταν, αν έκανα αυτό που ένιωθα; Τι θα μπορούσε να είχε αλλάξει; Αυτές οι σκέψεις μπορεί να σε στοιχειώνουν για πολύ καιρό... :)Δε θα το μάθεις ποτέ αν δε ρισκάρεις και δεν κάνεις αυτό που λέει η ψυχή σου. Έτσι κι αλλιώς ο έρωτας και η αγάπη είναι δυο έννοιες που μόνο με την καρδιά μας μπορούμε να τις επεξεργαστούμε, δεν χωράει λογική ανάμεσά τους.. Έτσι δεν είναι; Δεν υπάρχει λάθος και σωστό, πάρα μόνο αυτό που νιώθουμε... :)

Δημοσίευση σχολίου