Αβεβαιότητα…

17 Φεβ 2012


Να κοιμάσαι και να ξυπνάς μες την αβεβαιότητα και γενικώς να υπάρχει στη ζωή σου αυτή η έννοια, νομίζω είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί…

Το να υπάρχει όμως και μες τη σχέση σου αβεβαιότητα, είναι κάτι το οποίο μπορεί να σε στείλει στο ψυχιατρείο…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου