"Μια ηλικιωμένη γυναίκα, στην περιοχή των Μεσαμπελιών του Ηρακλείου, πήγε στο κτίριο του 7ου Γυμνασίου και προσφέρθηκε να πληρώσει το κολατσιό όλων των παιδιών. Οι μαθητές μπορούσαν να αγοράσουν ό,τι ήθελαν από το κυλικείο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η γυναίκα προχώρησε σε αυτή την κίνηση αντί μνημοσύνου για το παιδί της που έχει φύγει από τη ζωή".
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου