το κουτί

8 Νοε 2012


Σκέψου ότι υπάρχει ένα πολύ μεγάλο κουτί το οποίο το κρατούν πολλά άτομα και το μεταφέρουν. Το κουτί αυτό, αν και μεγάλο, δεν είναι τόσο βαρύ ώστε να δικαιολογεί την συνεισφορά τόσων ατόμων. Αυτό συμβαίνει επειδή κάποιοι προσποιούνται ότι το κουβαλάνε, και θέλουν να φαίνονται χρήσιμοι, αλλά στην πραγματικότητα δεν βάζουν καθόλου δύναμη.

Αυτό το κουτί είναι η φιλία.

1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

πολύ όμορφη και πρωτότυπη παρομοίωση!



Καλό σου απόγευμα~ =)

Δημοσίευση σχολίου