είναι άνθρωπος;

15 Νοε 2012

Δεν υπάρχει πιο όμορφη πράξη από έναν άνθρωπο, από το να στείλει ένα μήνυμα αγάπης.
Σήμερα ξύπνησα λαμβάνοντας ένα τέτοιο.
Είναι υπέροχο να νιώθεις ότι υπάρχει ένας άνθρωπος, που σε σκέφτεται μόλις ανοίγει τα μάτια του και μέχρι να τα κλείσει ξανά το βράδυ.

Δεν υπάρχει χειρότερη πράξη απ'το να μην απαντήσεις σε ένα τέτοιο μήνυμα.
Έχω περιμένει παλιότερα, πολύ, μια τέτοια απάντηση.
Είναι απαίσιο να νιώθεις ότι ένας άνθρωπος που σκέφτεσαι μόλις ανοίγεις και μέχρι να κλείσεις τα μάτια σου ξανά το βράδυ, δε σε σκέφτεται καθόλου.
Ε, δεν είναι άνθρωπος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου