skip to main
|
skip to sidebar
ex-ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΤΗ
φύγαμε
20 Νοε 2012
"...τώρα μετράμε αντίστροφα τα βράδια μπροστά από την οθόνη μας.
Οι μέρες γίνονται βδομάδες που περνάνε σα μέρες.
Τρίτες, Τετάρτες, Πέμπτες,
Παρασκευοσάββατα, Κυριακές και Δευτέρες.
Παντού εικόνες κι αιθέρες.
Φύγαμε."
1 σχόλια:
χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο
είπε...
υπέροχο =)
22 Νοεμβρίου 2012 στις 12:46 π.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Pages
Αρχική σελίδα
About
Labels
photo
(1)
quote
(2)
regular
(108)
video
(3)
Blog Archive
►
2013
(70)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(10)
►
Φεβρουαρίου
(28)
►
Ιανουαρίου
(31)
▼
2012
(357)
►
Δεκεμβρίου
(31)
▼
Νοεμβρίου
(30)
οινοπνευματοθεραπεία
μικρή φαντασία
αφιέρωση
δύο ξένοι.
human grid
μαξιλάρι
απλά δε γίνεται..
Χωρίς τίτλο
γυμνό στολίδι
τι τυπάκι ήταν κι αυτός.
φύγαμε
για το Χ.Μ
Το να πεις την αλήθεια, σε κάποιον που δεν την κατ...
για ποιο λόγο;
δύο χέρια
είναι άνθρωπος;
αηδία
δύο ζωγραφιές
μπορεί να τα καταφέρεις και να μην το μάθεις ποτέ
25
χωρίς εμπόδια
Κι ο πιο μεγάλος έρωτας με το φεγγάρι μοιάζει, κάν...
το κουτί
Η δουλειά που έπρεπε να γίνει
εγώ θυμάμαι.
κάρλ τζόσεφ
τα ήσυχα βράδια
χρόνια καλά αδερφάκι
ήρεμος
ανεπανόρθωτα
►
Οκτωβρίου
(31)
►
Σεπτεμβρίου
(30)
►
Αυγούστου
(31)
►
Ιουλίου
(30)
►
Ιουνίου
(26)
►
Μαΐου
(28)
►
Απριλίου
(30)
►
Μαρτίου
(30)
►
Φεβρουαρίου
(29)
►
Ιανουαρίου
(31)
►
2011
(106)
►
Δεκεμβρίου
(31)
►
Νοεμβρίου
(30)
►
Οκτωβρίου
(31)
►
Σεπτεμβρίου
(14)
Πληροφορίες
anavlitikoti
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το
Blogger
.
1 σχόλια:
υπέροχο =)
Δημοσίευση σχολίου