τι τυπάκι ήταν κι αυτός.

21 Νοε 2012

"Να παραπονιέσαι για το κακό είναι να το διπλασιάζεις, να γελάς για το κακό είναι να το εξοντώνεις."
Κομφούκιος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου