skip to main
|
skip to sidebar
ex-ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΤΗ
τι τυπάκι ήταν κι αυτός.
21 Νοε 2012
"Να παραπονιέσαι για το κακό είναι να το διπλασιάζεις, να γελάς για το κακό είναι να το εξοντώνεις."
Κομφούκιος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Pages
Αρχική σελίδα
About
Labels
photo
(1)
quote
(2)
regular
(108)
video
(3)
Blog Archive
►
2013
(70)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(10)
►
Φεβρουαρίου
(28)
►
Ιανουαρίου
(31)
▼
2012
(357)
►
Δεκεμβρίου
(31)
▼
Νοεμβρίου
(30)
οινοπνευματοθεραπεία
μικρή φαντασία
αφιέρωση
δύο ξένοι.
human grid
μαξιλάρι
απλά δε γίνεται..
Χωρίς τίτλο
γυμνό στολίδι
τι τυπάκι ήταν κι αυτός.
φύγαμε
για το Χ.Μ
Το να πεις την αλήθεια, σε κάποιον που δεν την κατ...
για ποιο λόγο;
δύο χέρια
είναι άνθρωπος;
αηδία
δύο ζωγραφιές
μπορεί να τα καταφέρεις και να μην το μάθεις ποτέ
25
χωρίς εμπόδια
Κι ο πιο μεγάλος έρωτας με το φεγγάρι μοιάζει, κάν...
το κουτί
Η δουλειά που έπρεπε να γίνει
εγώ θυμάμαι.
κάρλ τζόσεφ
τα ήσυχα βράδια
χρόνια καλά αδερφάκι
ήρεμος
ανεπανόρθωτα
►
Οκτωβρίου
(31)
►
Σεπτεμβρίου
(30)
►
Αυγούστου
(31)
►
Ιουλίου
(30)
►
Ιουνίου
(26)
►
Μαΐου
(28)
►
Απριλίου
(30)
►
Μαρτίου
(30)
►
Φεβρουαρίου
(29)
►
Ιανουαρίου
(31)
►
2011
(106)
►
Δεκεμβρίου
(31)
►
Νοεμβρίου
(30)
►
Οκτωβρίου
(31)
►
Σεπτεμβρίου
(14)
Πληροφορίες
anavlitikoti
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το
Blogger
.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου