Πολλές φορές σκέφτομαι φοβερές ατάκες. Το κακό είναι ότι μού έρχονται αρκετά πιο μετά από την στιγμή που θα έπρεπε να τις πω. Αλλά καμιά φορά το πιάνω το τάιμινγκ ο πούστης. Να όπως προχτές:
- Εσύ, δεν μού 'πες. Μ' αγαπάς;
- Εγώ δεν σ' αγαπάω. Πεθαίνω για σένα.
Και έκλεισα το ακουστικό ήρεμος, ξέροντας ότι είχα αφήσει μόνο ειλικρίνεια πίσω μου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου