ήρεμος

2 Νοε 2012


Πολλές φορές σκέφτομαι φοβερές ατάκες. Το κακό είναι ότι μού έρχονται αρκετά πιο μετά από την στιγμή που θα έπρεπε να τις πω. Αλλά καμιά φορά το πιάνω το τάιμινγκ ο πούστης. Να όπως προχτές:

- Εσύ, δεν μού 'πες. Μ' αγαπάς;
- Εγώ δεν σ' αγαπάω. Πεθαίνω για σένα.

Και έκλεισα το ακουστικό ήρεμος, ξέροντας ότι είχα αφήσει μόνο ειλικρίνεια πίσω μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου