Ένα από τα λίγα κρύα βράδια του Νοέμβρη, έτυχε να είμαι αγκαλιά με την κοπέλα μου στο κρεβάτι.
Της έλεγα χαζομάρες και γελούσε πάρα πολύ.
Ένιωθα ο πιο γαμάτος άνθρωπος του κόσμου.
Μετά από λίγο και ενώ είχε λαχανιάσει απ'τα γέλια, σταματάει, σοβαρεύει και μου λέει,
"Ώρες ώρες ξεχνάω τι σου βρίσκω και είμαι τόσα χρόνια μαζί σου."
Μετά από λίγο κοιμήθηκε κι εγώ έμεινα εκεί να την κοιτώ και να σκέφτομαι αν εγώ θυμάμαι, "τι της βρίσκω".
Θυμάμαι πάρα πολλά αγάπη μου, αλλά αυτό που θυμάμαι καλύτερα απ'όλα είναι ότι όσες φορές χωρίσαμε, όλα γύρω ήταν ένα απόλυτο τίποτα.
Ασυναίσθητα όταν μου είπες αυτή τη φράση σου απάντησα,
"Μήπως θες να χωρίσουμε για να θυμηθείς;"
Ήταν η πιο σωστή απάντηση που μπορούσα να σου δώσω.
Της έλεγα χαζομάρες και γελούσε πάρα πολύ.
Ένιωθα ο πιο γαμάτος άνθρωπος του κόσμου.
Μετά από λίγο και ενώ είχε λαχανιάσει απ'τα γέλια, σταματάει, σοβαρεύει και μου λέει,
"Ώρες ώρες ξεχνάω τι σου βρίσκω και είμαι τόσα χρόνια μαζί σου."
Μετά από λίγο κοιμήθηκε κι εγώ έμεινα εκεί να την κοιτώ και να σκέφτομαι αν εγώ θυμάμαι, "τι της βρίσκω".
Θυμάμαι πάρα πολλά αγάπη μου, αλλά αυτό που θυμάμαι καλύτερα απ'όλα είναι ότι όσες φορές χωρίσαμε, όλα γύρω ήταν ένα απόλυτο τίποτα.
Ασυναίσθητα όταν μου είπες αυτή τη φράση σου απάντησα,
"Μήπως θες να χωρίσουμε για να θυμηθείς;"
Ήταν η πιο σωστή απάντηση που μπορούσα να σου δώσω.
1 σχόλια:
απίστευτο!
ξέρεις,δεν θα σκεφτόμουν ποτέ με τον τρόπο που έκανες εσύ..
Καλό σου βράδυ! =)
Δημοσίευση σχολίου