Κάτι που θα ήθελα να υπάρχει εδώ.
"Ευτυχώς για κάποιους από μας οι γονείς δεν είναι μόνο στήριγμα, άλλα φάροι στο σκοτάδι. Ο πατέρας μου, σε πρόσφατο τηλεφώνημα, μιλώντας για τα γενέθλιά του και για το ότι σύντομα κλείνουμε 9 χρόνια ευτυχούς συμβίωσης με τον γαμπρό του (και συνονόματό του!) μου εξέφρασε την εξής ρητή προτροπή/παράκληση: "Άντε, τώρα κάντε μου κι ένα εγγονάκι." Σαν να μην είναι καν εμπόδιο η βιολογία. Σαν κάτι φυσικό και αυτονόητο για ένα αγαπημένο ζευγάρι. Και γι' αυτό και για άλλα πολλά τον αγαπώ και τον ευγνωμονώ."
Αύγουστος Κορτώ
"Ευτυχώς για κάποιους από μας οι γονείς δεν είναι μόνο στήριγμα, άλλα φάροι στο σκοτάδι. Ο πατέρας μου, σε πρόσφατο τηλεφώνημα, μιλώντας για τα γενέθλιά του και για το ότι σύντομα κλείνουμε 9 χρόνια ευτυχούς συμβίωσης με τον γαμπρό του (και συνονόματό του!) μου εξέφρασε την εξής ρητή προτροπή/παράκληση: "Άντε, τώρα κάντε μου κι ένα εγγονάκι." Σαν να μην είναι καν εμπόδιο η βιολογία. Σαν κάτι φυσικό και αυτονόητο για ένα αγαπημένο ζευγάρι. Και γι' αυτό και για άλλα πολλά τον αγαπώ και τον ευγνωμονώ."
Αύγουστος Κορτώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου