χωρίς εμπόδια

10 Νοε 2012

Κάτι που θα ήθελα να υπάρχει εδώ.

"Ευτυχώς για κάποιους από μας οι γονείς δεν είναι μόνο στήριγμα, άλλα φάροι στο σκοτάδι. Ο πατέρας μου, σε πρόσφατο τηλεφώνημα, μιλώντας για τα γενέθλιά του και για το ότι σύντομα κλείνουμε 9 χρόνια ευτυχούς συμβίωσης με τον γαμπρό του (και συνονόματό του!) μου εξέφρασε την εξής ρητή προτροπή/παράκληση: "Άντε, τώρα κάντε μου κι ένα εγγονάκι." Σαν να μην είναι καν εμπόδιο η βιολογία. Σαν κάτι φυσικό και αυτονόητο για ένα αγαπημένο ζευγάρι. Και γι' αυτό και για άλλα πολλά τον αγαπώ και τον ευγνωμονώ."

Αύγουστος Κορτώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου