Σκέψου ότι υπάρχει ένα πολύ μεγάλο κουτί το οποίο το κρατούν πολλά άτομα και το μεταφέρουν. Το κουτί αυτό, αν και μεγάλο, δεν είναι τόσο βαρύ ώστε να δικαιολογεί την συνεισφορά τόσων ατόμων. Αυτό συμβαίνει επειδή κάποιοι προσποιούνται ότι το κουβαλάνε, και θέλουν να φαίνονται χρήσιμοι, αλλά στην πραγματικότητα δεν βάζουν καθόλου δύναμη.
Αυτό το κουτί είναι η φιλία.
1 σχόλια:
πολύ όμορφη και πρωτότυπη παρομοίωση!
Καλό σου απόγευμα~ =)
Δημοσίευση σχολίου