για ποιο λόγο;

17 Νοε 2012

Μαλακίας ύπνου συνέχεια. Θα είμαι πιο σύντομος αυτή τη φορά. Τα όνειρα.

Α' εκδοχή. Το όνειρο είναι ένα γαμάτο όνειρο ευτυχίας. Για παράδειγμα, ότι είσαι υπερήρωας. Ξυπνάς και συνειδητοποιείς ότι ήταν ένα όνειρο, και τώρα ξύπνησες σε μια πραγματικότητα πολύ πιο χάλια. Αποτέλεσμα: Νιώθεις σκατά.

Β' εκδοχή: Το όνειρο είναι ένα γαμάτο όνειρο αναπόλησης. Για παράδειγμα, βλέπεις την πρώην σου που θέλεις τόσο να ξεχάσεις, και την βλέπεις να είστε μαζί ευτυχισμένοι και γελαστοί. Ξυπνάς και συνειδητοποιείς ότι δεν τα έχετε πια, και είσαι μόνος, εσύ και ο βιόλος. Αποτέλεσμα: Νιώθεις σκατά.

Γ' εκδοχή: Το όνειρο είναι ένα απαίσιο όνειρο. Για παράδειγμα, βλέπεις να σε κυνηγάνε για να σε σκοτώσουν. Ξυπνάς ιδρωμένος και φοβισμένος. Χάλια διάθεση. Δεν λες "ουφ, τι καλα που ηταν όνειρο και δεν συμβαίνει αυτό στ' αλήθεια". Δεν αρχίζεις να εκτιμάς τη ζωή. Όχι. Φοβάσαι να ξανακοιμηθείς, μην τυχόν και ξαναδεις το ίδιο όνειρο. Αποτέλεσμα: Νιώθεις σκατά.

Δ' Εκδοχή: Το όνειρο είναι ένα απλό βαρετό παράξενο όνειρο. Συγχαρητήρια μόλις σπατάλησες λίγο χώρο από τη μνήμη σου για κάτι παντελώς άχρηστο. Αποτέλεσμα: Νιώθεις μαλάκας.

Δεν μάς έφτανε ο ύπνος με όλες τις μαλακίες του, πρέπει να βλέπουμε και πράγματα που δεν επιλέγουμε. Σαν να σε πάνε δεμένο στο σινεμα και οδοντογλυφίδες να κρατάνε ανοιχτά τα μάτια σου. Δηλαδή, γιατί; Για ποιο γαμημένο λόγο υπάρχουν τα όνειρα;

1 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

αν μου έκανες την τελευταία ερώτηση μεμονωμένα,
θα σου απάνταγα

"για να μας κρατάνε ξύπνιους".



τώρα,έτσι όπως το έθεσες,
θα σου απαντήσω

"για να μας συνεφέρουν στην πραγματικότητα,
να μας προσγειώνουν-με έναν δυσάρεστο τρόπο βέβαια".

Δημοσίευση σχολίου