Η αγάπη εξισώνει τους αγνώστους με την οικογένεια σου. Και πολλές φορές αν δεν έχεις τους συγγενείς σε μεγάλη εκτίμηση, τους ξεπερνάει. Κάποιοι έρωτες δε ζουν μόνο στη Γη, δεν πατούν μόνο χώμα, δεν αναπνέουν μόνο αέρα και δεν πεθαίνουν ποτέ. Κάπου διάβασα ότι όταν τελειώσει ένας μεγάλος έρωτας δημιουργείται μια τεράστια τρύπα μέσα σου που δεν γεμίζει ποτέ. Απλά συνεχίζεις να ζεις γύρω της.
Μου ζητάνε άλλοι και κυρίως ο εαυτός μου να ξεχάσω. Μόνο οι μικροί άνθρωποι ξεχνάνε, λέω εγώ. Μπορεί να είμαστε δεμένοι για πάντα με έναν άνθρωπο. Έχει αλήθεια σημασία αν είναι αδερφός σου ή γκόμενα σου;
Όταν έχεις μία αδερφή και αυτή πεθάνει σταματάς να λες ότι έχεις αδερφή; Ή μήπως σταματάς ποτέ να νιώθεις αδερφός;
(από τις σημειώσεις στη Χαρτοπετσέτα)
Μου ζητάνε άλλοι και κυρίως ο εαυτός μου να ξεχάσω. Μόνο οι μικροί άνθρωποι ξεχνάνε, λέω εγώ. Μπορεί να είμαστε δεμένοι για πάντα με έναν άνθρωπο. Έχει αλήθεια σημασία αν είναι αδερφός σου ή γκόμενα σου;
Όταν έχεις μία αδερφή και αυτή πεθάνει σταματάς να λες ότι έχεις αδερφή; Ή μήπως σταματάς ποτέ να νιώθεις αδερφός;
(από τις σημειώσεις στη Χαρτοπετσέτα)
1 σχόλια:
πόσο συμφωνώ με την άποψή σου!
το γεγονός ότι πέθανε,δεν σημαίνει ότι έπαψε να ζει μέσα σου.
εσύ θα είσαι πάντα ο αδερφός του.
εκείνος θα είναι πάντα ο αδεφός σου.
ακόμα κι αν δεν είχατε μια αδερφική σχέση'αυτό το αλλάζει.
Δημοσίευση σχολίου