Μπορδοροδοκόκκινη Αυγή

7 Μαΐ 2012

Πω πω μπορεί να πεθάνω με τους φελλούς που έχουν κατακλύσει το ίντερνετ με αηδίες εναντίον της Χρυσής Αυγής την επομένη των εκλογών. Και που ασχολούμαι την ώρα μου χάνω αλλά βγαίνω από τα ρούχα μου. Τελικά κοίτα δημοκρατική γενιά που είμαστε και δεν το είχα καταλάβει.
Εμείς οι δημοκράτες φτάσαμε τη Χρυσή Αυγή εδώ. Όχι οι ναζιστές Ελληναράδες που πόσοι να είναι σε όλη τη χώρα; Εμείς που ψηφίζαμε τόσα χρόνια τους φιλοκουμπάρους μας για να μας κάνουνε τα χατήρια φταίμε. Και τώρα που εξελίχτηκαν έτσι τα πράγματα σα γνήσιοι κωλοτούμπες τους γιαουρτώνουμε. Δε βάλαμε μυαλό. Αν ζούσαμε μέσα στην ευμάρεια θα επιλέγαμε το ρουσφέτι και την αναξιοκρατεία μέχρι να μας έβγαινε η ψυχή απ'το στόμα. Βρε ηλίθιε ξέρεις κάποιο πολιτικό που μπήκε στη Βουλή με το έτσι θέλω. Εμείς τους ψηφίζουμε. Βλέπω στο φατσοβιβλίο ανθρώπους που μέχρι χτες δεν ξέραν ότι έχουμε εκλογές σήμερα να κράζουν τη Χρυσή Αυγή. Βρε πανηλίθιε αν σ'ενοχλούσε τόσο η Χρυσή Αυγή γιατί δεν πόσταρες τρεις μέρες πριν τις εκλογές τα εκτρώματα και τα μαχαιρώματα που έχουν γίνει σε συγκεντρώσεις, πανεπιστήμια, δικαστήρια και λοιπά. Εκμεταλλεύτηκαν την αγανάκτηση του κόσμου, την ελλιπή γνώση ιστορίας, την έλλειψη δημοκρατικών αξιών και σίγουρα το χαμηλό δείκτη νοημοσύνης μερικών και μπήκαν στη Βουλή. Γιατί πρέπει, μεταξύ μας, να είσαι λίγο χαζός για να πιστεύεις σε ακροδεξιές ή ακροαριστερές συμμορίες. Πρέπει να είσαι λίγο χαζός για να πιστεύεις στην ιδέα της φυλής και όχι του ανθρώπου. Εσύ γεννήθηκες Έλληνας και εγώ Βραζιλιάνος. Τι να κάνουμε τώρα; Θα με δείρεις επειδή δε σ'αρέσει στο μάτι το χρώμα μου; Και αν με δείρεις είναι δυνατόν με κάποιο τρόπο να πιστέψω ότι έχεις υψηλό δείκτη νοημοσύνης;
Συνεχίζουμε όλοι να κάνουμε τους Κινέζους σε ένα σύστημα που μέσα σε μιά νύχτα αριστεροποιήθηκε, εννοείται, επιφανειακά γιατί για να γινόταν ουσιαστικά θα έπρεπε να περάσει τουλάχιστον μια γενιά χρονικά και μόνο με την αλλαγή του συστήματος παιδείας. Εμείς κάναμε την κοινωνία έτσι. Εμείς τα σκατώσαμε και σπρώξαμε με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο τόσους ανθρώπους στην ακροδεξιά. Τουλάχιστον μη γεμίζεις το ίντερνετ με πόστ που ασχολούνται με το αν ειπώθηκε ή όχι σωστά η προστακτική προσφώνηση. Κατέβασε τη μούρη και αναλογίσου. Μήπως, δημοκράτη, οι ψήφοι σου τόσων χρόνων έφτασαν την ακροδεξιά να κορδώνεται από αύριο στη Βουλή;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου