αντίχειρας κάτω

6 Μαΐ 2012

Μπορείτε όποτε νιώθετε έντονα, είτε καλά είτε κακά, να σκέφτεστε: "έχω έναν αδερφό, κι ας μην τον γέννησε η μαμά μου"; Και αυτός να είμαι εγώ; Ξέρετε σε ποιους αναφέρομαι. Εγώ δίνω την πρόσκληση, και είμαι διαθέσιμος να κάνω τα πάντα για σας. Θα είμαι εκεί για να μιλήσουμε για τα πάντα και να μοιραστούμε την μεγαλύτερη ευτυχία ή να μην ξαναμιλήσουμε ποτέ. Προσφέρομαι και το θέλω. Μπορεί να μην με γουστάρετε όσο σας γουστάρω, αλλά έχουμε ένα κάτι από παλιά. Και ένα πράγμα είναι που δεν μπορώ: την σιωπή, μετά από όσα περάσαμε, ρε φίλε. 

Α, και γαμιούνται οι δικαιολογίες.

2 σχόλια:

Anonymous είπε...

tha sou fortotho tote...

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

ξέρω τι εννοείς.έχω έναν τέτοιο!
και τον νιώθω πιο πολύ κι από αδερφό!

Δημοσίευση σχολίου